Beter slapen, hydrateren en tekorten aanvullen... [met korting]

energie, lifestyle, supplementen -

Beter slapen, hydrateren en tekorten aanvullen... [met korting]

Beter slapen

De meeste mensen hebben niet zo'n goede voeding dat ze voldoende magnesium binnen kunnen krijgen en al helemaal niet voldoende vlak voor ze gaan slapen. Grote kans dus dat jij dat ook niet hebt. En laat een hoge dosering magnesium voor het slapen nou een bewezen effect hebben op de kwaliteit van je slaap.

En beter slapen betekent meer energie, betere focus, meer progressie met sporten, meer productiviteit op het werk, makkelijker om gezonde keuzes te maken. Net als meer water drinken heeft beter slapen een domino effect op tal van gezonde gewoontes die je lijf ten goede komen.

Magnesium zorgt ervoor dat je kwaliteit van slaap omhoog gaat. Bestel hem hier met een dikke korting.



Hydrateren

Water drinken is het eerste advies wat bijna elke coach zal geven bij het verbeteren van je gezondheid, afvallen, spieren opbouwen of meer energie. Heel simpel. Je lichaam en elk levend organisme bestaat voor een groot deel uit water en heeft water nodig om te overleven. 

Ga je meer water drinken en minder suikerhoudende drankjes, alcohol dan heeft dat al een dubbel effect. Minder calorieën en je lichaam hydrateren. Door de gewoonte van water drinken aan te leren ga je ook andere gezonde gewoontes jezelf eigen maken.

Onze drinkfles kan je helpen om voldoende water te drinken. Hij valt op, met 3 of 4 flessen per dag drink je voldoende en als je er naar kijk wordt je herinnert aan ons en hopelijk jouw motto en leefwijze: COMMIT TO BE FIT!

Bestel hem hier met een unieke korting.

 

Tekorten aanvullen

Zonder al te uitgebreid in te gaan op alle tekorten die je kunt krijgen door een bepaalde leefstijl willen wij vooral focussen op de meest essentiële stoffen die prestaties en/of gezondheid verbeteren.

Vitamine D3

Je kunt vitamine D3 eigenlijk alleen echt uit zonlicht halen zonder achter glas te zitten of zonnebrand te gebruiken. Dat heeft met de opname te maken en hoe donkerder de huid hoe langer je in de zon moet zitten. Nou is het niet altijd even zonnig in Nederland en zit niet iedereen poedelnaakt in de voortuin.

Door een Vitamine D3 supplement  kun je dit tekort aanvullen. Bestel hem hier met korting…

Omega 3 (Visolie)

Door ons voedingspatroon hebben wij meestal een overschot aan Omega 6 en een tekort een Omega 3. Je kunt Omega 3 voor een deel uit je voeding halen maar het is wel lastig om voldoende binnen te krijgen. Een supplement is ideaal voor het aanvullen van dat tekort maar kwaliteit is dan wel essentieel. Het moet een zuivere vorm zijn met de juiste (hoge) voedingswaarde die ook echt effectief is.

De Omega 3 van Fitj is van hoge kwaliteit en de juist dosering. Deze vind je hier >> ook VEGA verkrijgbaar >

Creatine

Creatine is een van de meest populaire supplementen voor trainingsprestaties. Vaak wordt het geassocieerd met krachtsporters maar eigenlijk is het voor ieder mens met een polsslag een nuttig supplement. Het geeft een extra buffer bij vermoeidheid van de spieren (vooral bij trainen natuurlijk) maar het heeft ook cognitieve en hormonale voordelen wat het zelfs voor niet sporters effectief en bijna noodzakelijk maakt.

Hier bestel je de meest ideale vorm. Creatine Monohydraat.

Cafeïne

Bij cafeïne denkt bijna iedereen aan koffie. Niet erg maar het zit in veel meer producten dan je denkt en als je het gebruikt moet je het op de juiste manier doen en niet de hele dag naar binnen werken.

Laten we even voorop duidelijk maken dat Stackers, Preworkouts en Fat Burners vaak gewoon met dure stoffen aangevulde mixjes met vooral cafeïne zijn. Zonde van je geld dus.

Cafeïne als supplement is op zichzelf de beste Preworkout die je kunt nemen. Daarbij vinden wij het wel belangrijk dat het niet je slaap beïnvloedt.

Neem dus weinig tot geen cafeïne rijke producten zoals energy drinks, koffie, cola etc. met uitzondering van 1 of 2 koffie voor 16.00 uur en als je er echt een keer behoefte aan hebt een blikje energy drink (bij voorbaat light of zero).

Voor een workout (of hoge concentratie taken op je werk) kun je dan zo’n 100-200 mg cafeine innemen. Houdt er rekening mee dat het wel 6 uur kan duren voor 200 mg uit je systeem is.

Hier vind je onze meest zuivere preworkout gemaakt cafeïne.

 

Heb je nog vragen dan kun je die hieronder uiteraard stellen. De deals van bovenstaande producten gelden tot en met 30 november.

Team Fitj


Laat een reactie achter

Opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd